Csomagküldés
Nincs szakszerviz a közeledben?
KÜLDJ CSOMAGOT NEKÜNK! 🙂 📦
Lehetőségek a csomagküldésre:
Csomagfeladás önállóan
1. Vedd fel velünk a kapcsolatot email címünkön (info@rollervilag.hu).
2. Egyeztessük le, melyik szervizünkbe küldenéd az alkatrészt vagy komplett rollert, illetve ismertesd velünk annak jelen állapotát és hibáit. Csatolj egy képet, hogy milyen állapotban van a csomag tartalma.
3. Gondos becsomagolás után, add fel nekünk a csomagot a megbeszéltek szerint.
4. Amint megkapjuk a csomagod, nekiállunk, és értesítünk amint elkészül.
5. A munka elvégzését követően kiállítjuk a számlád. A számla kiegyenlítése után ahogy szeretnéd, feladjuk neked a csomagot (házhozszállítással vagy kisebb termék esetén csomagautomatába). Ilyenkor még van lehetőséged jelezni, ha más címre szeretnéd a kiszállítást kérni, mint a feladási cím volt. Ennek hiányában automatikusan a felvételi címre küldjük a csomagot.
6. Használd boldogan rollered, ahogy eddig. 🛴
Csomagfeladás általunk küldött futárral
1. Vedd fel velünk a kapcsolatot email címünkön (info@rollervilag.hu).
2. Írd meg nekünk, hova küldhetünk futárt a csomagért, ehhez szükségünk lesz a Nevedre, Címedre, Telefonszámodra és Email címedre. Ismertesd velünk, hogy mi a pontos hiba, illetve csatolj egy képet, hogy milyen állapotban van jelenleg a csomag tartalma.
3. Az adatok megadását követően elküljdük a futárt a gondosan becsomagolt alkatrészért vagy rollerért hozzád, aki elszállítja a szervizünkbe.
4. A munka elvégzését követően kiállítjuk a számlád. A számla kiegyenlítése után ahogy szeretnéd, feladjuk a neked a csomagot (házhozszállítással vagy kisebb termék esetén csomagautomatába). Ilyenkor még van lehetőséged jelezni, ha más címre szeretnéd a kiszállítást kérni, mint a feladási cím volt. Ennek hiányában automatikusan a felvételi címre küldjük vissza a csomagot.
5. Használd boldogan rollered, ahogy eddig. 🛴